Pioneer VSX-417-S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer VSX-417-S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wiegerb 31-08-2008
Geschreven voor: Pioneer VSX-417-S

we hebben deze nu meer dan een jaar in onze bezit we hebben hem samen met een mooie JBL SC 178 gekocht . hij geeft een mooi helder en ruimtelijk geluid en als je lekker wil dreunen dan kan dat goed uit de poten met deze speakers .
we hebben we spijt dat we de goedkopere versie zonder USB hebben genomen maar heb nu mijn laptop erop met SRS Sandbox en het is prachtig ! verder heb je genoeg audio keuzes heb hem zelf altijd op X stereo staan dat klinkt mooi vol met geluid van de tv,
we hadden meteen de bijbehorende dvd speler gekocht .
1 nadeel dat hij geen HDMI uitgang heeft.

Jasper007 01-06-2008
Geschreven voor: Pioneer VSX-417-S

Ik heb deze receiver nu een paar dagen, en ben er echt zeer tevreden over! Het instellen is werkelijk een fluitje van een cent, en het geluid erg goed (zeker vergelijkbaar met de YAMAHA van een vriend van mij), ik heb zelfs het idee dat het geluid uit mijn pioneer een stuk 'gecontroleerder' is als dat uit die YAMAHA.

Ik gebruik hem zelf in combinatie met 2 Celestion Ditten 2 speakers (een jaar of 30 oud) en nog 3 Jamo Compact 500's als achter en center speakers, ik heb (nog) geen subwoofer, maar heb die in mijn kleine studentenkamertje van 16m2 ook niet echt nodig. Het geluid is erg vol, en een normale stereo-cd word prachtig opgewaardeerd tot surround geluid door deze versterker. Ook de radio-ontvangt is goed te noemen, zelfs met de meegeleverde draad-antenne.